سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زینت بخش مرد، دانش و بردباری اوست . [امام علی علیه السلام]

بصیر

اسرائیل مسجدی با قدمت 800سال را در شهربیت حانون تخریب کرد.
 
طبق گزارش نیروهای سازمان ملل, اسرائیل مسجد النصر (مسجدی تاریخی با قدمت 800سال) در شمال شهر غزه را بطور کامل تخریب کرد.
شیخ ابو ضریق امام جماعت این مسجد گفت: نیروهای اسرائیلی خانه خدا را ویران کردند, بنای این مسجد در سال 637 ه. فمری طی جنگ تاریخی ام النصر که بین سپاه سلطان محمود و صلیبیون درمحدوده شهر غزه و اَشکِلون در گرفت ومنجر به پیروزی مسلمانان در این نبرد گردید ساخته شد. این در حالی ست که طبق پیمان جنوا تخریب عبادتگاهها ومکانهای مذهبی در خلال کشمکشهای نظامی جنایت جنگی محسوب میگردد. طبق بند 16حفظ میراث فرهنگی و مکانهای عبادی این پیمان: ارتکاب هر عمل خصمانه در مورد ابنیه تاریخی ,آثار هنری یا عبادتگاهها که میراث فرهنگی و معنوی مردم محسوب می گردند یا استفاده ازآنها بعنوان پشتیبانی نظامی ممنوع میباشد.
   تخریب مسجد النصر بیت حانون بوسیله نیروهای اشغالی اسرائیل بخشی از جنایت جدیدصهیونیستها در سرزمینهای اشغالی فلسطینی میباشد و نتیجه آن مرگ تعداد زیادی از غیرنظامیان بیگناه بود که مانع از تخریب مسجد شده بودند.طی این عملیات صهیونیستها اعضاء یک خانواده 19 نفری قتل عام شدند .
سازمان امنیت قصدداشت  در جلسه روز شنبه 4 آذر ماه خود برای تصویب طرح پیشنهادی قطر جهت محکومیت جنایت اسرائیل در بیت حانون که منجر به کشته شدن 19 نفر غیر نظامی گردید رأی گیری کند که علی رغم حذف کلمه محکومیت از متن اولیه این طرح توسط آمریکا ِوتو شد.!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



بصیر ::: شنبه 85/10/23::: ساعت 4:54 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 36


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :139888
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<